Followers

"Penat lah Jadi Budak SPM ni"

Assalamualaikum ^_^
Jawab jangan tak jawab . 




dah lama nina tak mencoret dekat blog nina ni . actually taip ja tak pakai pensil pun . 
tengok tajuk nina tu 

"Penat lah Jadi Budak SPM ni"


sapa yang SPM tahun ni angkat kaki !
hehe . 
korang letih tak ? kalau nina letih ooo .
dengan tusyen lagi , mana nak buat homework yang menggunung lagi *kalah Gunung Everest
aktiviti dekat sekolah lagi . 
semua tu sangat memenatkan ye dok ?


TAPI ..
korang jangan putus asa macam nina .
nak berjaya memang susah tapi kalau dah berjaya kita akan lega + gumbira . 


jadi kita kena lah kuat sikit . 
setakat pegi tusyen hari hari tu ok je kan ?
asalkan your future okay . 
ye takk ?


JOM SAMA SAMA KITA BERUSAHA 
KEMUDIAN BERTAWAKAL 
MOGA MOGA DAPAT RESULT YANG MELETOPPP





suka ? like or comment ok !

4 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥:

teha said...

spm , penat utk 1 taon jee.. lps tu , bole rht lame2... hehe

♥amanina's world♥ said...

@teha
ye , utk setahun je ,

IntaNBerliaN said...

salam..

Jemput join GA.. 40++ hadiah menarik utk dimenangi.. :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2012/02/intanberlians-first-giveaway.html

TQVM

♥amanina's world♥ said...

@IntaNBerliaNinsyaAllah ...