Followers

Nantikan tuto ttg rama-rama dekat Menu Tab tu

Alhamdulilah . 

selama sejam nina mengkodek segala code yg ada nina dpt buat jugak akhirnya .
nina dapat buat apa ? lah . 
tengok ada RAMA-RAMA dekat Menu Tab tu . 
nampak dah ? 
sebenarnya nina dah lama cari tuto tu tapi tak dek lah pulok .

so nina yakin diri dan buat sendiri .
tup
tup

JADI ..

gembiranya .

so korang nak tak ? hangkat tangan or komen yeah .

nantikan ye :)
mungkin esok nina akan buat . walaweh :)




suka ? like or comment ok !

0 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥: