Followers

Nina Di Tag


selamat pagi ^_^ 
nina bangun je pagi nie terus bukak komputer . sebab apa ? nak bukak blog lah apa lagi .
tengok tengok dekat shoutbox . alahai bnyaknya . nak kena BW dekat semua blog yg dah singgah blog nina *yg tinggal jejak je

nina telah di tag . for the first time rasanya . hah . kunonya nina nie .

nina telah di tag oleh iemaa promote skit . heehe ,

The Rules !

1.You must post these rules.
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3.Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4.You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5.Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER
6.No tag back!
7.No stuff in the tagging section about " YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.

 Soalan Yang Ditanya

1. Nama penuh awak ?
    Nurul Amanina Zainal
2. Maksud nama awak ?
    Cahaya harapan kami 
3. Siapa orang yang selalu awak mesej ? kenapa ?
    Jannah sebab saya selalu tumpang dia pegi sekolah :)
4. Awak orang yg mcm mna ? 
    eh malu lah nak cakap . suka cakap banyak ,nangis , tak suka bersukan

5. Binatang yg plg awak suka ? kenapa ?
    ikan sebab bila tengok dia berenang saya rasa saya pun bebas mcm dia 
6. Siapa boifrend/girlfrend awak ? kenapa awak pilih dia ?
    rasanya tak de kot . sebab im SINGLE 
7. Apa pengalaman yg awak tak akan lupakan ?
    Jatuh motorsikal . sakit ooo trauma
8. Siapa orang yg awak plg benci ? kenapa?
    tut tut , sebab dia jenis kawan lupa kawan
9. Suka saya tak ? kenapa ?
    SUKA , sebab iemaa kawan yg sporting :)
10. Benda yg paling merimaskan korang ?
     tanya banyak soalan yg tak penting . 
11. Saya sayang awak , awak ?
      ofcos lah sayang . u are my friends <3

tu lah sedikit sebanyak jawapan nina . now its my turn untuk tanya u alls :) suka .

Soalannya

1. Nama kamu ?
2.Nama panggilan kamu ? (tak kisah kat rumah or sekolah)
3.Hobi kamu ?
4.Tarikh lahir kamu ?
5.Orang yang paling kamu sayang ? sebab ?
6.Benda yang paling kamu sayang ? sebab ?
7.Penah putus cinta ? sebab ?
8.Dimana percutian pilihan kamu ?
9.Cita-cita kamu ?
10.Kamu sayang blog kamu ?
11.Blog saya ok tak ? hehe

Nina nak tag 


JAWAB JANGAN TAK JAWAB !

suka ? like or comment ok !

5 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥:

Lyssa Faizureen said...

Wowww! bnykk sangat soklahh tuhh.. Err.. tak terjawabb ! haha

♥mylifeismine♥ said...

@Lyssa Faizureen hehe . dah kena 11 . :)

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow...follow pakjoe blk http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/

Run Away said...

banayk juga kena jawap neh../..selamat petang...salam kenal...;d..

♥mylifeismine♥ said...

@Run Away jawab jgn x jawab . hehe