Followers

kembali pulang

hoi hoi hoi ............


saya datang nie ........


rindu saya takkk ?????


eh eh TAKKKKKK


apalah nina nie kan .. tak bagi salam dulu ..
ok ok ,,
assalamualaikummmmm
tak jawab dosa tahukkkk 
nina kembali mengapdet entry di blog kesayangan nina nie
setelah hampir 3 minggu jgak lah tak aktif ..



bukan apa !
nina nie kan busyyyy memanjang *tak tahuk panjang mna
busy busy dan busyyyy

nak tahuk tak sebab apa nina busy ?
eleh korang tu bukan nak tahukk pun kan kan ?
tapi nina nak bagi tahuk  jugakk

nina busyyy buat kerja kursus akaun . yo lah kan budak 
SAINS TULEN + AKAUN 
penat oooo buat tu buat nie
sampai tak sempat nak apdet blog
tangan nie pun rasa keras semacam je bila nak taip nie
dah lama tak merapu meraban kat dalam nie ..
mcm lah aku glamor:)

so nina harap korang tegor tegorlah nina . jangan buat tak tahuk je tau .*muka manja





suka ? like or comment ok !

0 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥: