Followers

exam oh exam ...

selamat petang 
korang dah makan belom ? 
gi lah makan cepat ! nnti msuk angin ok .

nina mengambil kesempatan utk meng-hapdet entry baru sbb entry nina dah berhabuk .
berhabuk tak ?? sedih
sebab berhabuk lah nina menghidap selsema yg amat teruk .
ok tipu je

tapi yang selsema tu memang betul . its true .. lalalal
dok hapdet nie pun dok
aucummm aucummmm
korang gi jauh jauh ...
nnti berjangkit ..


dah apa yg nina merepek meraban nie kan 
ok kembali kepada tjuk asal /
EXAM 

perkataan tu memang menakutkan semua org kan 
termasuk nina
lainlah kalo org tu pandai dan genuis 
tak payah stdu dah pandai
nina pun takut sebab mula mula cikgu cakap exam mula 23 
tup tup
cikgu cakap mula 11 ..
alahaiiii mak ko
nina tak study nieh 
gimana sih 
dah la smpai 10 sbjek then nina nie dah lah tak pandai kan 
bukan mcm budak kelas nina ...




i miss them so much ..nak mcm dulu balik


suka ? like or comment ok !

0 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥: