Followers

SELAMAT HARI RAYA





selamat petang !!
tinggal berapa hari lagi nak raya nie ?
korang excited tak ?
mesti lah kan ?
hari ni mesti korang semua balik kampung kan ?
tiba tiba teringat lagu balik kampung !
mengarut je nina nie *hehe



DI KESEMPATAN INI


nina nak mengucapkan '

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR DAN BATIN 


ye lah mana lah tahu nina ada buat salah dekat follower follower nina .. 
para blogger sekalian dan tak kurang jugak pada haters haters nina kan ?
nina nak mintak maaf lah !

kepada follower nina : maaf kalau nina tak BW dekat blog korang 

kepada bloggers sekalian : maaf sebab tak sempat nak follow korang 

kepada haters : maaf sebab buat korang benci nina 

kepada BFF nina : maaf kalo korang jadi kawan nina 


NINA MENGUCAPKAN 


hasil kerja tangan sendiri !



suka ? like or comment ok !

2 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥:

nelly said...

selamat hari raya !!

♥mylifeismine♥ said...

@nelly selamat hari raya jugak !