Followers

Raya Ohh Raya

SELAMAT SEJAHTERA ! 

nina kembali menjenguk blog pink kesayangan nina nie setelah 24 jam tak melawatnya ..
blog pun kembali ceria kerana tuan kesayangan sudah kembali *perasan


semalam seharian berkunjung ke rumah sanak saudara , sahabat handai ayah nina , nenek dan teman sekerja ayah saya ..
dari pukul 11.00 pg - 11.00 mlm keluar rumah ..
dekat 10 buah rumah jugak lah nina berkunjung ..



bab makan tu yang tak lepas tu .. *kena cecite jugak
sebulan berpuasa nina turun dekat 5 kilo , tapi sehari je raya berat badan naik balik ..
mau tak sedih akuhh 
ye lah pi rumah orang nie . masak nasi 
pi rumah orang nu . masak laksa 
pi umah org lain . makan kuih 
segala jenis rendang ada ..
kerutuk daging 
kerutuk ayam
sambal itik 
sambal ayam 
nasik beriani
nasi tomata 
*banyak nya kan nina makan 




biasalah raya kan setahun sekali .
waktu tu lah segala jenis kuih pelik pelik ada .
membangkitkan selera dan nafsu makan .



gambar raya ada jugak nina tangkap tapi tak sempat lagi nak upload untuk korang ..
tunggu entry yg seterusnya .



bergembiralah menyambut 


HARI RAYA AIDILFITRI

 

suka ? like or comment ok !

0 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥: