Followers

persiapan raya :)

hey hey .. selamat petang *untuk yg bukan islam
dekat rumah nina sekarang hujan . tak lah lebat sgt .
dekat rumah or universiti korang hujan tak ?


hari nie terasa bahagia nak hapdett pasal raya !
lagi berapa hari lagi ? kurang daripada seminggu lagi dah nak raya .. *sapa tak posa penuh tak boleh raya 
time raya nie lah shopping mall , kedai segala kedai jemm a.k.a SESAK .. betul takk ?
orang ramai berpusu-pusu nak pi shopping . mcm tak shopping 1 tahun . haha 
ibu ibu dan bapa bapak pun kena lah keluarkan duit sikit eh bukan sikit lah banyak 
kalo ada anak 10 tudiaaa sure beribu habis kan ?
kalo mcm nina , nina 2 beradik je so tak lah mak ngan ayah nina perlu keluarkan duit bnyak kan ?
nonsense semata-mata . dekat nina pun dah habis banyak . beli tu la beli nie lah ..
kasut , baju ,kasut ,baju ,baju , seluar , seluar , tudung , anak tudung 
hampa tengok tu nina dah listkan .


so apa persiapan korang ?
dah shopping ?
ke tak lagi ni ?
dah buat kuih raya ? beli je kan ^^
dah cat rumah ? pkai je yg lama 
dah tukar langsir ? 5 tahun sekali baru tukar ..
dah cuci rumah ? malam raya lah kan ?

apa nie ? nina tanya nina yg jawab ..
so korang komen komen sambil kongsikan dengan nina persiapan raya korang .
sure bestt kan ? 


  hampa penah dengar dak lagu nie ?

KOMEN KOMEN LAH !




suka ? like or comment ok !

4 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥:

Cik Siti Aziz said...

camat ari rayer..takot x smpt ucap..hihi
cik dpt kreta woo

♥mylifeismine♥ said...

@Cik Siti Aziz selamat hari raya :) seronoknya !

Queen F said...

persiapan raya simple je sebab serabut dengan persiapan nak masuk u.. >.< bajet banyak lari.. haishhh >.< selamat hari raya :)

♥mylifeismine♥ said...

@Queen F hehe .. tahniah .. u mana ? selamat hari raya jugak !