Followers

SELAMAT BERPUASA SEMUA

helo , eh eh assalamualaikum !!
hari ni nina rajin nak update entry .. ye lah sempena nak puasa nie kan ... korang semangat tak ? 
ofcoz lah kan ? nina semangat gilaaaa lah nak puasa then raya ... 

malam nie bermulalah solat terawih kan (tu pun kalo esok puasa )
pagi esok bermulalah semua ibu ibu bapa bapa kena bangun seawal jam 4 pagi untuk bersahur ..
bersahur tu kan amalan NABI MUHAMMAD s.a.w ....
so korang mesti bangun bersahur dan menunaikan solat terawih ..
jangan lupa kalau berbuka tu berhenti makan sebelum kenyang ...
nanti korang dah penat nak pegi sembahyang terawih kan ..

Bulan Ramadhan tu datang setahun sekalije .. so hargailah ia .. 
mana tahu tahun depan tak ade lagi bulan Ramadhan ...
jangan lupa puasa bagi penuh bagi lelaki lah terutamanya ...
puasa ni bagi kita sihat setelah 11 bulan perut kita nie tak berehat .. asyik proses makanan je ...
so masa inilah dia nak berehat .... HARGAILAH IA ...

SELAMAT BERPUASA

LOTS OF LOVE : AMANINA ZAINAL

suka ? like or comment ok !

0 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥: