Followers

LAMA TAK JUMPA KORANG KAN ?

good morning korang !
hari ni bangun awal lah pulak ...
ngantuk sangat sangat ..
nak tahu kenapa nina bangun awal ?
sebab nya semalam mummy nina cakap dia rasa ada rambut menjalar kat muka dia .. lepas tu dia cakap panjang pulak tu ... haduiiii seram + takut ... then dia cakap benda tu tindih dia ...
kalau ada benda tindih tu ??? bukan hantu ke ? 
waaaaaaa nie yang buat nina takut nie ... ingat bangun tadi nak sambung tido balik ... lepas mummy cite tu terus tak jadi tido dah ... makkk kawww lah nina takut ... sebarang jenis hantu + syaitan pun nina takut .... 
harap harap smalam je lah mummy kena , lepas nie tak nak dah .... takuttttt
pastu kami tido kat bilik nina ... hahaha takut punya pasal lah tu tapi waktu lari tido bilik nina tu mummy tak bagi tahu lagi ... pagi ni baru nak cita ... yang ayah boleh gelak pulak . mentang dia tak kena ... nie pesanan untuk ayah :
balik lah cepat sikit , malam nie kami nak tido kat mana ? takut tao dak !

HANTU ?
TIDAK !

suka ? like or comment ok !

0 berceloteh bersama ♥mylifeismine♥: